wtorek, 22 maja 2018

Nowości

Przychodzę do Was kochani z naparstkami, jakie udało mi się upolować w radomskim sklepie "Jaskinia Bibelotów". Za całe 36 zł zakupiłam 28 szt naparstków. Zaczynam, uwaga znowu dużo zdjęć:
Teraz będę powoli opisywać każdy z nich. Nie ukrywam, że pomocny jest blog Agnieszki, gdzie są zawarte informacje i Ja z nich korzystam.
Pierwszy z nich przedstawia corridę.
DUFFTOWN:
OULTON BROAD: sygnatura: Norfolk China Norwich England
 ALDRINGHAM: sygnatura Fine Bone China
To na tyle. Idę dalej szukać.
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam Was serdecznie.

 

2 komentarze:

  1. Dla mnie również blog Agnieszki jest encyklopedią z której czesto korzystam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, Dziewczyny, bo się zarumieniłam. Ja także szperam u Was i innych Kolekcjonerów i zdobywam nowe informacje. Mam nadzieję, że nadal będziemy poszerzać nawzajem swoją wiedzę :) Asiu, bardzo udane polowanie, życzę jak najwięcej takich zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń